Alternativer Identifier:
-
Verwandter Identifier:
-
Ersteller/in:
Beitragende:
Titel:
Social Robots Against Bullying - Supplemental Material
Weitere Titel:
-
Beschreibung:
(Abstract) Bullying in early childhood remains an underexplored challenge despite its early manifestation and lasting impact. Social stories are a proven tool to teach appropriate behavior in young children. Social robots as storytellers offer an engaging medium, i.a. for children, for such interventions due t...
Schlagworte:
storytelling
bullying
child-robot interaction
Zugehörige Informationen:
-
Sprache:
Englisch
Herausgeber/in:
Erstellungsjahr:
Fachgebiet:
Computer Science
Psychology
Objekttyp:
Text
Datenquelle:
-
Verwendete Software:
-
Datenverarbeitung:
-
Erscheinungsjahr:
Rechteinhaber/in:
Förderung:
-
Name Speichervolumen Metadaten Upload Aktion
Status:
Publiziert
Eingestellt von:
0c1044df2df7e151ae7e9bfcdb983987
Erstellt am:
Archivierungsdatum:
2025-09-01
Archivgröße:
70,1 kB
Archiversteller:
dd7b509482ad0a11773b217cbbcdf32f
Archiv-Prüfsumme:
cc977bf6101074039c8581931707f662 (MD5)
Embargo-Zeitraum:
-